Find hoppeborg via landsdele
Nordjylland
Midtjylland
Sønderjylland
Sjælland
Bornholm
Fyn
Hovedstaden
Info sider:
Hoppeborg
Hoppepude
Hoppeborg med tag
Verdens største mobile hoppepude
Salg af brugte hoppeborge
Sådan gør du
Handelsbetingelser
Bliv værtsfamilie
Martin Lund Larsen, Viborg
Erling Larsen, Sjælland
Christina D. Okdahl, Sønderjylland
I alt pr. 21-11-2024:
35429 Udlejninger

Opoghop.dk ApS

Hjulmagervej 1
9490 Pandrup
tlf. 70 23 74 00



Handelsbetingelser

Betalingsbeløbet trækkes på det valgte betalingsmiddel.

Der kan betales med følgende korttyper: Dankort, VISA, VISAelectron, Mastercard, Maestro, JCB.

Lejeperioden er et døgn, fra kl. 09.00 på afhentningsdagen til kl. 09.00 på afleveringsdagen.

Du kan fortryde din bestilling indtil 14 dage før afhentningsdato. Ved fortrydelse indenfor ovennævnte frist, bliver det indbetalte beløb tilbagebetalt.

Hoppepude eller hoppeborg afhentes og afleveres af lejer hos den valgte værtsfamilie. Der medfølger blæser samt sækkevogn til transport.

DER SKAL 2 VOKSNE PERSONER TIL AT AFHENTE HOPPEPUDE/HOPPEBORG. DER KAN IKKE FORVENTES HJÆLP I FORBINDELSE MED PÅ- OG AFLÆSNIG PÅ AFHENTNINGSSTEDET.

Såfremt hoppepuden eller hoppeborgen ikke afleveres til tiden opkræves leje for yderligere døgn. Kr. 995,- pr. døgn for hoppepude og kr. 995,- pr. døgn for hoppeborg samt gebyr på kr. 1.000,-

Hoppepuden eller hoppeborgen skal afleveres sammenpakket iht. pakningsvejledningen på blæseren og i link tilsendt i bookingbekræftelsen.

Såfremt hoppepuden eller hoppeborgen skal ompakkes af værtsfamilien opkræves kr. 1000,- i ompakningsgebyr.

Der skal altid være en ansvarlig voksen, der holder opsyn. Al leg og aktivitet på hoppepuden eller hoppeborgen er på eget ansvar. Der må ikke bruges fodtøj på hoppepuden eller hoppeborgen.

Lejer sørger selv for forlængerledning samt snor/pløkke til fastspænding. Pløkke kan købes på opoghop.dk

I stærk blæst eller regn, skal aktiviteten indstilles af hensyn til sikkerheden.

Det er altid lejer som er ansvarlig for at hoppepuden eller hoppeborgen er fastgjort med reb/pløkke eller på anden vis forsvarligt forankret.

Skal hoppepuden eller hoppeborgen bruges til et offentligt arrangement kan godkendt tilsynbog samt forsikringsbevis tilsendes pr. mail til kunde.

Du kan ansøge om tillaldelse hos politiet på: https://politi.dk/offentlige-arrangementer

Det kan forekomme, at hoppepuden eller hoppeborgen er våd ved udlevering.

I lejeperioden er lejer ansvarlig for opbevaring og tilbagelevering af hoppepuden eller hoppeborgen m.m. Såfremt dette ikke imødekommes, er lejer erstatningsansvarlig overfor opoghop.dk. (Nyværdi)

Udgifter til evt. reparationer, som er opstået pga. ikke overholdte betingelser, afholdes af lejer. Endvidere dækker lejer skade opstået pga. hærværk.

Alle personskader, der direkte eller indirekte måtte opstå, ved brug af produkter lejet hos opoghop.dk, er lejers og personer der skulle benytte udstyrets ubetinget eget ansvar. Udlejer kan ikke holdes ansvarlig for personlige eller materielle skader forudsaget ved brug opoghop.dks produkter.

Opoghop.dk har tegnet erhvervsansvarsforsikring på kr. 10.000.000 ved person eller tingskade.

På nogle hoppepuder står der en pris på kr. 695. Dette er en gammel pris.

Opstår der skade på det lejede skal Opoghop.dk STRAKS kontaktes på tlf. 70237400 eller på e-mail anders@opoghop.dk

Behandling af personoplysninger

Dataindsamling og Behandlingsaktiviteter
Vi indsamler og behandler løbende personoplysninger. Vi behandler ingen personfølsomme oplysninger.

Indsamlingen af data sker ved:

1. Tilbudsafgivelse - ny potentiel kunde
Hvilke oplysninger indsamles ved nye potentielle kunders henvendelse til os: Almindelige personoplysninger: Navn, E-mail, Eventuel kommunikation via email

2. Nyt kundeforhold
Dette sker, når en bruger, gennem vores hjemmeside eller telefonisk opretter en konto eller afgiver en ordre til en virksomhed, forening eller institution.

Personoplysninger der behandles:
Navn, Adresse, Land, E-mail, Telefonnummer, ipadresse

Virksomheden/foreningen/institutionen:
Navn, adresse, telefonnummer, evt. standard email, website url, CVR-nr, anonymiseret data indsamlet via digitale tracking-værktøjer

Vi bruger ovennævnte oplysninger til at kontakte kunden, hjælpe undervejs og give den bedst mulige kunde/købsoplevelse.

3. Løbende kundeforhold
Vi registrerer og opdaterer følgende under almindelig samhandel og kundeforhold:
- Tilbuds, Købs, og Betalingshistorik - herunder kundens online åbning/visning af tilbud, ordrer og faktura.
- Opdaterer stamdata på virksomheden
- Nye brugere med adgang til virksomhedskontoen
- Vi registrerer Navn, E-mail, Telefonnummer,Ipadresse
- Evt. data fra offentlige kilder
- Anonymiseret data indsamlet via digitale tracking-værktøjer

Formål med indsamling:



1. Ved indgåelse af et nyt kundeforhold
Formål: for at kunne levere tilbuddet til kunden og følge op på afgivne tilbud og skabe samhandel med kunden på sigt.

- Modtage og registrere ordren
- Give kunden mulighed for at følge med i ordreprocessen.
- Være i stand til at fakturere kunden for brug af produktet.
- Udføre internt regnskab.
- Foretage statistisk behandling og forretningsudvikling.

2. Eksisterende kunder
Formål: At give kunden den bedst mulige service og muliggøre aktiv opfølgelse og hjælp til kunden.

- Kvalitetsstyring.
- Styre vores forhold til kunder.
- Udvikle vores forretning (fx identificere kundebehov)
- Foretage statistisk behandling og forretningsudvikling.

Dataindsamling i forhold til samarbejdspartnere
Vi behandler personoplysninger om vores samarbejdspartnere, herunder personoplysninger om personer ansat hos samarbejdspartnere. Vi behandler alene almindelige oplysninger, herunder kontaktoplysninger. Vores grundlag er at opfylde kontrakten, som den registrerede er part i.

Videregivelse af oplysninger til 3. part.


Vi videregiver kun de nødvendige adresse, kontakt og person oplysninger (Navn, adresse, E-mail, Telefonnummer ) til underleverandører, leje-kontaktpersoner og transportører for at kunne levere den ønskede booking. Hver udlejningsenhed har tilknyttet en kontaktperson som får tilsendt kundens persondata via email og sms (navn, tlf, email) så kunde kan kontakte hinanden hvis nødvendigt.

Cookies på opoghop.dk


På hjemmesiden gøres der brug af ”cookies”. Den er anonym og indeholder ingen personoplysninger.







Betal med kort, EAN faktura eller Mobilepay.
www.opoghop.dk
Hjulmagervej 1
9490 Pandrup
tlf. 70 23 74 00
cvr. 25117247
anders@opoghop.dk
www.opoghop.DK er danmarks største online udlejer af hoppeborge og hoppepuder. Vi har nem online booking og betaling og du kan afhente lokalt. Det tager kun 5 minutter at gøre en hoppeborg klar, men giver glæde hele festen!

Vi har 200 hoppeborge og hoppepuder fordelt over hele landet, klar til udlejning.